Dot. rozliczenia semestru zimowego i wpisu na semestr letni
06.02.2025
Wpis może zawierać nieaktualne dane.
Wszystkim studentom przypominamy o konieczności rozliczenia się po sesji egzaminacyjnej.
- Wszystkie wnioski (o wpis warunkowy, powtarzanie przedmiotu, powtarzanie semestru. itd. ) proszę złożyć najpóźniej do 17.02.2025r. Ułatwi to szybszą rejestrację na kolejny semestr. Brak złożonego w terminie podania będzie powodował brak stosownej adnotacji w systemie USOS, co wiązać się będzie m.in. z brakiem dostępu do planu zajęć. Wobec osób, które nie złożą podań w terminie wszczęta zostanie procedura skreślenia.
- Przypominamy, że studenci, którzy nie uzyskają wszystkich zaliczeń i egzaminów z przedmiotów semestru zimowego mogą ubiegać się o wpis warunkowy na semestr następny w przypadku długu kredytowego nie większego niż 10 punktów ECTS lub braku zaliczenia z dwóch przedmiotów. Student, który nie spełnia warunków wpisu na semestr następny, może ubiegać się o powtarzanie semestru.
- Studenci, którzy składają wnioski o powtarzanie przedmiotu muszą również złożyć podanie o wpis warunkowy. Wyjątek stanowią osoby, które oprócz podania o powtarzanie przedmiotu składają wniosek o powtarzanie semestru. Wnioski o wpis do grupy zajęciowej dla osób powtarzających przedmiot należy złożyć do Dziekanatu najpóźniej do 9 marca 2025r.
- Na wniosku o wpis warunkowy student powinien wpisać wszystkie przedmioty z których nie uzyskał zaliczenia (od początku studiów).
- Studenci, którzy nie zaliczyli przedmiotu rygorowego w 1 lub 3 semestrze studiów I stopnia zobowiązani są do złożenia wniosku o powtarzanie semestru.
- Studenci, którzy chcą mieć przepisane oceny w semestrze letnim muszą złożyć odpowiednie podanie najpóźniej do 9 marca 2025r. Każdy przedmiot musi być zaopiniowany przez prowadzącego zajęcia.
- Przypominamy o konieczności dostarczenia do Dziekanatu dowodów wpłat za czesne/powtarzanie.
- Przypominamy również o zgłaszaniu wszystkich zmian danych osobowych (np. zmiana nazwiska, adresu korespondencyjnego, adresu mailowego, numeru telefonu).
W okresie rejestracji Dziekanat będzie czynny dla studentów w nastepujących terminach:
15.02.2025r. | sobota | godz. 8.00 - 13.00 |
17.02.2025r. | poniedziałek | godz. 10.00 - 14.00 |
18.02.2025r. | wtorek | nieczynne |
19.02.2025r. | środa | nieczynne |
20.02.2025r. | czwartek | godz. 10.00 - 13.00 |
21.02.2025r. | piątek | godz. 10.00 - 13.00 |